Přístupy
od 6.1.2002:
SiS Utility Tray
128-bitový 3D grafický akcelerátor (SiS300) AGP 2x kompatibilní škoda, že nejde přepnout na AGP 4x, 8 az 64MB shared mem. a hardwerova accelerace DVD...
D3D Performace
Grafiku mam nastavenou pod D3D na High Quality osobně dávam přednost kvalitě zobrazení než rychlosti.
D3D Advanced Setting
32bit Z bufer zvol Enabled Většina grafických karet používá 16ti bitový Z-Bufer, což znamená, že ukládaná vzdálenost se musí osekat na 16bitové číslo. Bohužel tím vznikají dost veliké nepřesnosti při vykreslování rozlehlých scén.U nových grafických karet už je tento problém překonán pomocí 32-bitového Z-buferu.Markantní je to ve hre RUNE bežicí v Unrel enginu.
Z Bias- Enabled
Pallete 8 - Disable (gamma cor. používam)
Gama correction [gama korekce]
slouží k úpravě jasu barev na monitoru.
Bumpmaping- Enabled (nerovnosti povrchu velice pěkný efekt)
OpenGL
OpenGl je programová knihovna pro vizualizaci geometrických objektů. Obsahuje zhruba 120 příkazů {funkcí}, pomocí nichž lze definovat, zobrazovat a animovat trojrozměrné předměty.
Multi texture- Enabled (zrychluje to vykreslovani textur)
16bit Z buffer- Disabled (napr aby te fungovaly stiny ve hre Alone in the Dark 4 podporuje 32bit Z buffer)
Tosa Inu