Resident Evil 2
Hra se dělí se do dvou misí,
přičemž obsahem tohoto návodu bude toliko část první, neboť
celkový obsah by tyto stránky pravděpodobně neunesly. Totiž,
poté, co dokončíte hru s libovolným charakterem (Claire/Leon),
budete vybídnuti k uložení pozice a nahrání této pozice z
druhého CD, čímž začíná mise druhá. Pro objasnění - poté,
co ukončíte hru s Claire, uložíte pozici, vyměníte CD a
hrajete druhou stránku mise - tedy za Leona, který se objeví
po havárii na opačné straně hořícího vozu. Objektivně
vzato se sice jednotlivé úkony v obou misích vcelku opakují,
nicméně jsou jinak časově uspořádané a v mírných
modifikacích.
Hlavními zásadami je těchto pár vět: Co se dá sebrat, to se
nejspíše na něco hodí. Vše, co se hýbe, je nepřítel. Přítele
není možné zabít. Inventář není nafukovací. Na zombii je
Magnum jako stvořené, nicméně usmrtit havrana tímto nástrojem
je plýtvání, naučte se šetřit municí a správně ji používat
na jednotlivé cíle. Pozice se dá ukládat pouze máte-li pásku
do psacího stroje a stojíte-li zrovna u nějakého. Jako úschovny
věcí, které zrovna nepotřebujete, použijte velké bedny, předměty
v nich uložené jsou k nalezení i v kterékoliv jiné takovéto
bedně. Všechno pečlivě nejdříve prozkoumejte. Vaše možnost
ukládat pozici je limitována počtem pásek. A hlavně, nikdy
nezapomeňte, že je to pouze hra.
První mise:
Claire: Prostřílejte
se postupně až do obchodu se střelivem. Zombie se vcelku brzy
postarají o to, aby si již nechal svá tajemství pro sebe,
neboť vtrhnou do místnosti a fyzicky ho eliminují. Projděte
dvorkem, po schodech na terasu, a až na ulici k autobusu.
Vstupte do policejního areálu města Raccoon. V jediných otevřených
dveřích naleznete policistu, který Vám věnuje kartu, s jejíž
pomocí otevřete v počítači ostatní dveře. V levých dveřích
najdete policejní záznamy s číslem od trezoru a stolek v rožku
skrývá také jistá tajemství. Pokračujte zadními dveřmi po
chodbě a následně pak konferenční místnosti. Seberte zprávu
a v zadní části si prohlédněte obraz. Až budete mít
zapalovač, vraťte se sem – pomocí ohně založeného v krbu
se vyloupne z obrazu červený drahokam. Jděte dál po chodbě,
dojdete ke schodům. V kanceláři najdete druhou zprávu.
Ve druhém patře jděte k soše třímající rudý drahokam.
Odsuňte menší sochy na opačné strany tak, aby stály na
vyznačeném místě a směřovaly doprostřed, na sochu prostřední.
Ta uvolní poté stisk a drahokam je Váš. Projděte dveřmi a
vstupte do S.T.A.R.S. kanceláří. Naleznete deník, plaketu s jednorožcem
a zbraně ve skříni. Při odchodu zazvoní fax a budete si moct
přečíst další zprávu. Nyní se vraťte do haly, kde vložte
do fontánky plaketu, čímž získáte pikový klíč (spades).
S jeho pomocí otevřete ty dveře, které mají na sobě vyrytý
symbol piků. Bude-li klíč nadále k nepotřebě, automaticky
Vám bude nabídnuto jeho odstranění z inventáře. V prvních
dveřích najdete policejní zprávu a po přisunutí žebříku
ke skříni i kliku. Jděte do chodby s S.T.A.R.S. kancelářemi,
a na jejím konci použijte opět klíč. Potkáte Leona.
Zamiřte do knihovny, přičemž po cestě můžete otevřít malý
stolek. Vyjděte na římsu a jděte až na její konec, kde se
propadnete. Prohlédněte si vyjevení na zdi a stiskněte červené
tlačítko. Nyní pomocí tlačítek na jednotlivých regálech
uspořádejte regály tak, aby odpovídaly nákresu. Získáte
Serpent Stone. Širokými dveřmi se vydejte haly. Spusťte požární
žebřík a jděte na druhý konec. Naleznete zde diář sekretářky
a zapalovač (co takhle ten obraz nad krbem v konferenční místnosti?).
Pokračujte pravou chodbou až k hořící helikoptéře.
Sestupte po schodech dolů a v domku seberte uzávěr ventilů.
S jeho pomocí uhaste oheň, ježto pohltil helikoptéru. Vraťte
se k jejímu přednímu konci a vstupte do pravých dveří.
Seberte kárový klíč (diamond) a máte-li již oba drahokamy,
vložte je soškám po stranách do určeného místa. Získáte
půlku Jaguar Stone. V chodbě se schody a temnou komorou otevřete
kovové dveře pomocí klíče. Seberte C4 a film. Dalšími dveřmi
se dostanete do západních kanceláří, kde se skomírající
policista změnil na rozběsněnou zombii. Na stole seberte rozbušku,
kterou zkombinujte s C4kou. Dále najdete uvítací dopis a pár
drobností.
Cesta za druhými dveřmi
vede na východ. Vejděte do modrých dveří, kde naleznete
trezor. Použijte kombinaci 2236 – získáte mapu a zbraň.
Najděte druhé dveře se symbolem kár a otevřete je… jedná
se o výslechovou místnost, kde je možné sebrat Eagle Stone a
prodlužovačku. Ta je dobrá pro spojení ovládacího panelu se
zdrojem energie, ať už v levé či pravé spojovací chodbě.
Dojděte k vraku helikoptéry a ke dveřím položte výbušninu.
Po výbuchu vnikněte dovnitř. Objevíte šerifa Ironse a mrtvou
starostovu dceru. Vytraťte se druhými dveřmi, kde po rozsvícení
objevíte Sherry a deník. Nyní se vydejte do pokoje, kde byl šerif.
Toho tu nenaleznete, zato získáte jeho osobní deník a srdcový
klíč (heart). Otevřete jím adekvátní dveře (vedle východních
kanceláří) a na konci chodby se dejte do suterénu. Cestou
vlevo dojdete kolem pitevny ke dveřím a poté průlezu do
kanalizace. Přesně to udělejte a až budete dole, zajděte do
skladu. Zde doporučuji hru uložit. Až vyjdete, převezmete
totiž kontrolu nad Sherry. Výtahem se svezte nahoru a kličkujte
mezi psy jak kybernetická myš. Přeběhněte do místnosti s pákou
a vodní nádrží. Slezte dolů na dno a uspořádejte bedny tak,
abyste vytvořili můstek, po kterém je možno přejít na
druhou stranu. Spusťte páku, čímž se dostanete na druhou
stranu, kde seberte křížový klíč (club). A vraťte se zpět,
kde jste s Sherry začali. Opět budete totiž Claire.
Pomocí křížového klíče otevřete pitevnu, kde naleznete červenou
kartu. Další dveře jsou energetickým centrem. Nastavte rovnováhu
elektrické energie nastavením první, třetí a páté páčky
nahoru a druhé a čtvrté dolů. Díky tomu bude identifikátor
karet fungovat a budete tak moct nabrat pár věcí plus postranní
kapsičku, která Vám zvětší počet míst v inventáři z osmi
na deset.
Ve dveřích hned nad schody naleznete deník. A poslední dveře,
které něco skrývají, se nachází naproti odposlechové místnosti.
Seberte film ze stolu a pomocí zapalovače zapalte kamna v rohu.
Poté v pořadí prostřední, pravý a levý zapalte jednotlivé
hořáky, získáte ozubené kolo. S klikou a kolem se vydejte
do knihovny, po schodech nahoru, a pořímse dál, kde do otvoru
ve zdi vložíte kliku a do mechanismu kolo. Získáte druhou
polovinu modrého kamene, který ve spojení s polovinou první
dává dohromady kompletní Jaguar Stone. Se všemi třemi kameny
dojděte do šerifova pokoje za vrakem vrtulníku. Odsuňte obraz
a do otvorů zasuňte Serpent, Eagle a Jaguar Stone. Otevřou se
tajné dveře. Zabavte papíry ležící na zemi a stiskněte červené
tlačítko.
Šerif se sice bude snažit Vás odstranit z tohoto světa, nicméně
zlá choroba ho sklátí dříve nežli on Vás. Dírou v rohu
slezte po žebříku o patro níž. Zabijte potvůrku systémem
“nejdříve malé, pak tu velkou…“ a vraťte se pro Sherry.
Spolu pak dojděte až dolů k bráně. Sherry se Vám za ní šikovně
ztratí. A opět si můžete začít zvykat na malé dětské tělo
– nemotorné a slabé. Jděte tedy stále kupředu a v místnosti
se zombií utečte ventilační šachtou. Tunelem s netopýry
pouze proběhněte a pokračujte dále. Seberte stříbrnou
medaili, čímž Vaše působení v těle Sherry opět odpadá a
nyní jste opět Claire.
Proběhněte chodbou a dostanete se do místnosti. Na stole
seberte papíry. Po otevření dveří vedle zdviže můžete slézt
dolů, ale tato vycházka vede toliko k doplnění inventáře o
několik bezvýznamných položek. Sjeďte tedy výtahem dolů a
ze zdi strhněte mapku kanalizací. Pokračujte dále dveřmi přímo
do stoky Projděte zamřížovanými dveřmi a dejte se doleva.
Hned za dveřmi potkáte Sherryinu matku, Annette. Použijte uzávěr
ventilů na ovládání mostu, čímž ho dostanete do dolní
pozice. Po překročení mostu použijte uzávěr opět. Projděte
chodbou až na konec, kde na Vás vyskočí aligátor. Až před
ním budete unikat podél červeného tlačítka, stiskněte ho,
čímž aligátor pozře bombu, která po jemné aplikaci střelné
zbraně aligátora patřičně umravní. Druhým způsobem je
zabití přímo. I to je možné.
Na konci chodby odemkněte vrata a jděte k Sherry. Seberte
medaili a vylezte pryč z tohoto místa. Nahoře se dejte doleva
a přejděte opět přes most. Vlevo naleznete zlatou medaili a zápisky.
Napravo od mostu je pak místo, kde můžete použít znovu uzávěr.
To zastaví větrák a Vám se tak podaří prolézt po žebříku
dál. Dojděte až k místu, kde Vám vodopád bránil v cestě
dál. Do skříňky vlevo od Vás vložte obě medaile a projděte
dveřmi. Vedle lanovky, vpravo, naleznete ovládací panel k jejímu
napájení. Aktivujte jej a svezte se. Vedle dveří naleznete
vrhač světlic. Pomocí zapalovače jej zapalte – objevíte v záři
světla malý klíček v rohu místnosti. Postupně se přes místnost,
kde je možné hru uložit, dostanete až ke kabině. Vejděte
do ní a seberte klíč visící na zdi. S ním aktivujte spouštění
celé plošiny. Pouze souboj s Williamem přeruší romantický
sestup.
Dojděte do západní části a projděte jedinými možnými dveřmi.
Seberte dvoje poznámky a aktivujte anti-B.O.W. program. Nyní se
vydejte do východní části a projděte zamrzlými dveřmi. K mání
zde je fuse case a přístroj, na který součástku použijete.
Výsledný produkt použijte na prostřední plošině. Od nyní
půjdou otevřít vrata v západní části. Otevřete je po žebříku
slezte dolů. V místnosti s monitory najdete mapu laboratoří.
Pokračujte dál a za širokými dveřmi můžete najít zbraně
ve skříňce, na kterou použijete malinkatý klíček. V rohu
místnosti jsou pak automaticky se otevírající dveře, za nimiž
kromě zombií naleznete i červenou kartu. Při východu z místnosti
potkáte Annette. Nicméně, bude napadena Williamem a dá Vám
na rozloučenou návod na protilátku. Pomocí červené karty
otevřete dveře, kolem nichž jsou vejce. Zlikvidujte obří můru
a posléze i ty malé kolem počítače. Zadejte heslo “GUEST“.
Poté uhánějte do východní části. Seberte nádobku na vakcínu
a rozsviťte. Tím odhalíte MO disk. Položte nádobku na sérum
k počítači a stiskněte tlačítko na přistroji napravo. Tím
získáte základ pro tvorbu protilátky. Nyní se vraťte zpět
do laboratoří, kde jste nalezli červenou kartu. Pre-sérum vložte
do počítače v rohu místnosti a stiskněte tlačítko – získáte
tak opravdové sérum.
Pokračujte ke dveřím, které vyžadují MO disk. Předem
upozorňuji na to, že za těmito dveřmi proběhne poslední
bitva s Williamem, proto doporučuji se obložit patřičným
arzenálem. Až William zemře, výtahem sjeďte dolů, kde doběhněte
ujíždějící vlak. Všichni jsou zachráněni a Claire již má
svůj díl za sebou.
Leon: Rozdíl v první
misi mezi Leonem a Claire je ten, že Leon nesbírá kameny, ale
figurky, které jsou umístěné na stejných místech jako
kameny v předchozím případě, proto je tento návod použitelný
i pro hru s Leonem. Rozdíly nastanou v momentě, kdy vejdete
na parkoviště. Potkáte zde Adu Wong. S její pomocí můžete
odtlačit vozidlo, které brání průchodu do zadní části. Až
se tam dostanete, projděte až dozadu k celám, kde potkáte
Bena. Seberte páčidlo, s jehož pomocí odsuňte v předchozích
dveřích poklop. Slezte dolů. Dojdete až ke skladišti a poté
do místnosti, kde je možné použít figurky, které berete namísto
kamenů. Až z místnosti vystoupíte, budete ovládat Adu.
Projděte na druhou stranu, kde uspořádejte bedny tak, aby se
po nich dalo přejít. Získáte tak křížový klíč. Vraťte
se zpět na místo, kde jste naposledy viděli Leona, a budete ho
opět ovládat. Držte se tedy návodu na použití klíče a až
budete mít sbírku všech čtyř figurek kompletní, vraťte se
dolů, k místu, kde je možné použít figurky. Zabijte ošklivou
příšeru a po zasunutí postaviček budete moci pokračovat dále.
Naleznete zápisky a potkáte Adu. Budete postřeleni a tak nyní
budete opět hrát za ni. Vylezte za ženou po žebříku nahoru
a poté skrze ventilační šachtu. Přejděte po mostu a slezte
po žebříku dolů. Pak je řada opět na Leonovi.
Pokračujte dále podle návodu pro Claire, jen v okamžiku, kdy
v laboratoři ve východní části seberete MO disk, Vás při
odchodu napadne Annette a pak i Ada. Dojděte až k hlavním dveřím
, použijte MO disk a zkontrolujte si, máte-li dostatek munice.
Čeká Vás totiž souboj s Williamem. Pak sjeďte výtahem dolů
a opět konec.
Druhá mise:
Leon: Vystřílejte vše, co hne brvou a pokračujte na
policejní stanici. V domečku seberte klíče, kterým otevřete
vchod do dalšího domku, na opačném konci dvorku. Ocitáte se
ve vnitřním traktu. Vylezte po schodech nahoru a zjistíte,
kterak se helikoptéra napasovala do policejní stanice. Vejděte
dveřmi do budovy. Chodbou s havrany projděte až na konec. V čekárně
pak seberte klíček a deník. Jděte na římsu. V její
polovině stáhněte požární žebřík, na druhém konci pak
seberte plaketu s jednorožcem. Vsaďte ji do fontány a získáte
pikový klíč. Vraťte se zpět do havraní chodby a dveřmi po
pravé straně se dejte po schodech do spodního patra. V hlavní
místnosti seberte uzávěr ventilů, s jehož pomocí uhaste
oheň u hořící helikoptéry. Cestou zpět do nitra budovy
zlikvidujte dáreček, jež k Vám spadnul z nebes a pokračujte
dál. Vejděte do dveří naproti přední části vraku helikoptéry
a tam seberte modrou kartu. V hale slezte po řebříku dolů a
spusťte počítač – použijte kartu, čímž se Vám otevřou
dveře do levého křídla budovy a do knihovny. Vejděte do čerstvě
otevřených dveří, kde se dají sebrat zápisky a něco málo
arzenálu ze stolku.
Projděte dveřmi do chodby. V zamčených dveřích naleznete
další spisy a pokud si chcete přilepšit, dotlačte stoličku
ke skříni a podívejte se, co je na ní. Jděte dál. V Briefing
Roomu seberte poznámky a v zadní části si prohlédněte
obraz nad krbem. Pomocí zapalovače zažehněte oheň a získáte
drahokam. V kanceláři pod schody najdete druhou část poznámek
o záchranných operacích. Vyjděte nahoru, proveďte opět rošádu
se sochami, získáte další drahokam (oba dva posléze použijte
v místnosti, kde jste nalezli modrou kartu – dostanete
figurku krále). Pokračujte dále do kanceláře S.T.A.R.S., kde
seberte Chrisův diář a pak ještě pár drobností. Projděte
až na konec chodby a dál, kde najdete Sherry. Pravda, ihned uteče,
ale přinejmenším po sobě zanechá kárový klíč, a to se
taky počítá. Vraťte se kousek doleva, potkáte Claire. Dejte
se boční chodbou. V knihovně vyjděte po schodech, jděte až
na konec, propadnete se a můžete si prohlédnout, jaké má být
uspořádání jednotlivých regálů. Uspořádejte je tak pomocí
tlačítek, získáte figurku střelce.
Jděte dolů pod schody (k fotokomoře) a na opačném konci
chodby odemkněte károvým klíčem kovové dveře. Přes archiv
se tak dostanete do západních kanceláří. Zde najdete srdcový
klíč, další malý klíček (slouží k otevření stolku před
knihovnou) a poznámky pro Leona zanechané na stole. Toliko v levém
křídle, nyní do pravého. V druhé chodbě naleznete zamčené
kovové dveře. Odemknete je károvým klíčem – vevnitř
naleznete další figurku věžičky. Vraťte se k velkým modrým
dveřím a projděte jimi. V zadní části naleznete dveře, na
které platí srdcový klíč. Na konci chodby sestupte po
schodech dolů a dejte se doprava, do místnosti s regulací
elektrického rozvodu. Dejte první, třetí a pátou páčku
nahoru, ostatní dolů. Kromě toho ještě seberte mapu podzemí.
Projděte až na parkoviště, kde se setkáte se slečnou jménem
Ada Wong. Pomozte jí odtlačit vůz. Pokračujte do prvních dveří,
kde naleznete kromě vzteklých psů i kanál. Vyjděte ven a na
konci najdete Bena a otvírač kanálů. S tím se vraťte k psům
(nyní již pravděpodobně mrtvým) a otevřete průchod do
stoky. Projděte jí a vejděte do dveří vedle nápisu septic
pool. Při vycházení potkáte Adu. S ní se protáhnete průlezem
nade dveřmi, kde pak potkáte Sherry. Ta, pochopitelně, uteče.
Zůstane po ní jen medailon. Protlučte se až k místnosti s bednami.
Uspořádejte je do řady a stiskněte tlačítko. Získáte klíč.
Po návratu k vratům z Vás bude opět Leon.
Dostaňte se zpět na parkoviště a dále pak na pitevnu.
Najdete tam červenou kartu, která se hodí k otevření dveří
se čtečkou. Je to muniční sklad, tudíž je asi zřejmé, co
zde bude k nalezení. Nyní opusťte suterén a dejte se do zamčených
dveří. Naleznete náboje a deník. Po žebříku v hale se vyšplhejte
nahoru a jděte do chodby s hořící helikoptérou. Totiž, s uhašenou
helikoptérou. Claire mezitím uvolnila průchod dál. V místnosti
naleznete na křesle šerifův deník. Budete-li pokračovat druhými
dveřmi, získáte další deník a kliku. Cestou ven potkáte
starého známého, nicméně bavte se s ním stejně jako
minule řečí olova.
Dojděte k posledním zamčeným dveřím, na které Vám pomůže
křížový klíč. Zapalte kamna, a pak stiskněte tlačítka na
prostřední, pravé a nakonec levé lampě. Objeví se opět
nezmar – ani teď se nehodláte bavit. Seberte ozubené kolo a
jděte do knihovny. Dlužno však podotknout, že vlezlost některých
lidí nezná mezí a setkání se bude opakovat počtvrté. V knihovně
vyjděte po schodech a projděte dveřmi, až se dostanete do věže.
Použijte kliku na otvor ve zdi a nahoře doplňte mechanismus o
ozubené kolečko. Stiskněte tlačítko, seberte objevivší se
poslední chybějící figurku koně a seskočte. Přijděte k Benově
cele – dostanete kompromitující materiály a můžete ještě
dát krátkou řeč s Adou. Nyní se přes parkoviště vydejte
do stok. V místnosti, kde se vkládají figurky do zámku, potkáte
Williama. Zlikvidujte ho. Postupně nasázejte všechny čtyři
figurky vedle dveří a pokračujte dál - potkáte opět Adu.
Projděte stokou až do kontrolní místnosti a tam pak sjeďte výtahem
dolů. Leon bude postřelen a tak budete opět Ada. Pronásledujte
ženu stokami a poté i ventilací. Nakonec se obě setkáte. Až
skončí animace, přejděte most, sejděte po žebříku a OINK…
už jste opět Leon. Popadněte mapu a dejte se s chutí do stok.
Vlevo najdete při prozkoumání mrtvol medaili a klíček. Dojděte
až k mostu. Použijte uzávěr ventilů a most přejděte. Na
druhém konci však použijte ventil ještě jednou. Dostáváte
se do chodby, na jejímž konci na Vás čeká aligátor. Vraťte
se zpět a bombou/zbraněmi se do něho pusťte, dá se zabít.
Posléze se vraťte na konec chodby, stiskněte tlačítko a skočte
do stoky a na ostrůvek za Adou. Po překročení mostu se můžete
dát buďto vlevo (kde seberete zlatou medaili a zápisky) nebo
vpravo. Ventilem zastavte větrák a prolezte na druhou stranu,
kde vsuňte stříbrnou a zlatou medaili do přístroje po pravé
straně. Na nástupní plošině přivolejte lanovku a poté do ní
nastupte. Cesta bude sice plná dobrodružství, ale Williamova
ruka po pěti střelách změní svůj původní úmysl a nechá
Vás na pokoji. Vystupte z lanovky a pomocí zapalovače odpalte
světlici – zahlédnete klíček, jenž seberte.
Další postup přenechejte přítelkyním zbraním. Opravdovou
lahůdkou jsou ovšem části brokovnice, které v kombinaci se
stávající utvoří skutečnou medvědici. Dostanete se postupně
do další místnosti. Ada začne hledat cosi v počítači a vy
se vydáte ven. Na zdi visí dosud ještě erární mapa, nicméně,
máte-li zájem… Sjeďte plošinou o patro dolů. Na jejím
konci se setkáte s někým, kdo tu již hodně dlouho nebyl.
Seberte klíček a vraťte se k Adě, které klíček dáte.
Vyjděte z místnosti, stiskněte tlačítko na ovládacím
panelu a až budete moci opět pohybovat postavou, vyjděte ven a
dejte Williamovi za vyučenou. Poté se vraťte dovnitř.
Po animaci opět vystrčte hlavu z vozu a protáhněte se
ventilační šachtou. Dotlačte velkou bednu na výtah a svezte
se s ní dolů. Bednu pak dotlačte ke dvěma dalším a s jejich
pomocí se vyškrábejte nahoru ke dveřím. Ty jsou nicméně
zamčené. Slezte dolů a dejte se doleva. Výtahem sjeďte dolů
a aktivujte v zadní části hlavní výtah. Až se Vám tak
podaří ještě se vraťte pro zápisky v mezipatře a pak již
zpět k místu, kde jste se dostali do chodeb z šachty a směrem
k výtahu. Sjeďte dolů. Upalujte do vozu, ve kterém je (nebo
spíše má být) Ada. Zklamáni její absencí se vydejte jedinými
dveřmi, které umožňují postup dál. Ve středu se dejte
doprava, do západní sekce. V posledních dveřích na konci
chodby najdete červenou kartu, zápisky a info o registraci.
Rovněž se můžete protáhnout šachtou do vedlejšího pokoje.
Odtud Vaše kroky povedou do východní sekce, kde po použití
červené karty odhalíte syntetické centrum. Jděte do zamrzlé
laboratoře, kde seberte obal na zdroj, který použijte na
blikající přístroj. Výsledek lze s spěchem použít na
prostřední plošince, čímž zalijete některé elektrické
okruhy opět elektrickým proudem.
Jděte do západní části, otevřete dveře a zlikvidujte
rostliny. Žebříkem slezte dolů a jděte stále rovně. U
monitorů můžete najít mapu podzemních laboratoří. Zde
doporučuji si uložit pozici. Pokračujte dál a vejděte do
velkých dveří. Obsahují mnoho zombií, ale především klíč
ke dveřím, k nimž jste se museli dostávat pomocí beden.
Jako tradičně, něco do toho skočí, ať již Annette (Williamova
choť, Sherryina matka) nebo neodbytný návštěvník, který pošesté
ochutí kyselkavou příchuť Vašich nábojů. Procházejíce se
chodbou za dveřmi, od nichž máte klíč, zjeví se zelenkavý
přízrak posedmé. Bohužel, nyní se do všeho začne plést i
Ada, za což zaplatí posléze životem. Jedinou jistotou je však
to, že pan Přízrak se již neobjeví, neboť spadnul do tavícího
kotle. I když možná… Na zemi naleznete ležet malý klíček,
však velké důležitosti.
Jeďte výtahem dolů pro Sherry a zaneste ji do výtahu. Vsuňte
klíček do panelu na druhé straně a doneste Sherry do vlaku. V jeho
zadní části se na zemi nachází Platform Key. Pomocí jeho
otevřete branku hned vedle vlaku. Po mostě přeběhněte přes
trať a stiskněte červené tlačítko. Seberte obě zástrčky
a po proběhnutí dveřmi je zasuňte do přistaveného generátoru.
Objeví se William, ačkoliv decentně doutnající. Boží pomoc
v podobě raketometu ukončí prozatím jeho trápení. Vraťte
se poté k vlaku a otevřete bránu před vlakem pomocí tlačítka.
Nyní je zcela zřejmé, že je třeba běžet zpět do vlaku do
kabiny a spustit ho. To proveďte, přidá se k Vám Claire. Zde
by tento příběh končil…, kdyby se William nedostal i do
vlaku. Proto je v polovině cesta přerušena. Jděte do zadních
vagónů a střílejte čím můžete po “cizí hmotě“. Až
tak provedete, vraťte se směrem ke kabině. A zbytek je již otázkou
renderované video sekvence.
Claire: Návod pro druhou misi je identický s tímto, proto se držte jeho a pouze opět v momentech, kdy budete sbírat kameny nebo figurky, si uvědomíte jisté rozdíly. Nebudete-li si v některých lokacích již vědět rady, jak dál (což pochybuji), řešení vyčtete na předchozích stranách. Brala-li tedy Claire dynamit, bude ho brát opět, de facto se jedná o stejné akce jako v předchozích případech , pouze prakticky retrospektivně uspořádané. K propracování se až na konec hry Vám zcela postačuje dosavadní návod, který předvádí způsob, jak který problém řešit. Ať už v první či druhé misi. Poté, co se zbavíte zeleného přízraku, jděte hledat Sherry – na centrální plošinu. Seberte klíček a vydejte se k hlavnímu výtahu. Sjeďte dolů a pokračujte pomocí návodu o odstavec výš až k vítěznému konci.