Jsme firma, která se snaží minimalizovat režijní náklady a dosáhnout tak i minimální cenu našich služeb a produktů k širšímu pronikání na trh. Máme proto minimální počet stálých zaměstnanců, neplatíme vysoké pronájmy za kancelářské prostory v centru města, ale technické a organizační podmínky pro realizaci jednotlivých zakázek řešíme vždy individuální optimalizací v časovém a věcném prostoru daném smlouvou mezi námi a zákazníkem.
|
Základní metodou, kterou používáme je práce v týmu, řízená detailním harmonogramem, operativně sestaveným podle požadovaných parametrů zakázky. Spolupracujeme jak s okruhem stálých externích spolupracovníků a firem, v konkrétních obchodních případech i se zaměstnanci firem svých zákazníků, tak i s vybranými špičkovými specialisty pro řešení dílčích problémů zakázky. |
Všechny
naše zakázky probíhají podle detailního věcného a časového harmonogramu, který
respektuje vzájemně dohodnuté požadavky na vstupy, výstupy i cenu zakázky a je
součástí smlouvy se zákazníkem. Neděláme konfekci, ale šijeme obleky na míru. I když jsme samozřejmě schopni provádět rutinní zakázky typu evidence hmotného majetku v rámci periodicky prováděných inventarizací, audiovizuání dokumentaci hmotného majetku, skladových zásob, uměleckých sbírek, sledování obchodních aktivit regionálních poboček, dokumentace pojistných událostí apod. Jsme navíc specialisty i na řešení problémů v těchto oblastech. |
Dokážeme rekonstruovat neúplnnou evidenci hmotného majetku, objektivně , rychle a v průběhu běžného provozu firem evidovat pohyb materiálu, zboží a majetku a optimalizovat případné evidenční disproporce. |
Jsme schopni na míru ušitými aplikacemi pro Windows 95 a 98 poskytnout vrcholovému managementu firem zcela nezávislý monitorig vybranných ekonomických , technických, personálních a jiných dat, která jsou podstatná pro jejich schopnost se včas, správně a rychle rozhodovat. |
Proto, abychom byli schopni svým zákazníkům nabídnout nadstandardní rychlost realizace inventarizace hmotného majetku bez nutnosti zdržovat nebo komplikovat běžný chod firem, využíváme postupů opírajících se o progresivní technické prostředky. Při inventarizaci majetku používáme kromě klasických záznamů i hlasové komentáře, které se následně vyhodnocují, a verifikují v písemné podobě, kromě písemných a zvukových záznamů provádíme rovněž fotodokumentaci a videozáznamy, které jsou pak zapracovány do celkové databáze. |
Podle požadavků na rychlost provedení inventarizace a k eliminaci chyb, které by mohly vznikat při pohybech a přesunech evidovaných předmětů, provádíme inventarizaci některých položek selektivně a v jeden okamžik na více místech. To vše společně se standardním modulárním popisem evidovaného majetku nám umožňuje objasnit i řadu nejasností a disproporcí vyplývajících z konfrontací evidenčního a fyzického stavu evidovaného hmotného majetku. |
Při sestavování SW aplikací interaktivních topografických schémat a plánů vycházíme jak z podkladů předaných zákazníkem, tak i z vlastních zaměření a nákresů. Ve většině případů pouze doplňujeme existující plánky a schémata o výsledky konfrontace se skutečným stavem a o fotodokumentaci a videodokumentaci vybraných částí interiéru. Textová, zvuková a obrazová data, která jsou propojena k jednotlivým místnostem nebo prostorám, přebíráme od zákazníka a pokud je nemá k dispozici, vytváříme je podle jeho pokynů sami. Textové údaje mohou být fixní nebo editovatelné, tzn., že záznamy k jednotlivým místnostem mohou být průběžně měněny a doplňovány v průběhu užívání SW aplikace. |
|
|
|